Loading Een ogenblik geduld
De pagina wordt geladen
Loading
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visie en Missie

Visie:
 
  • Een “dynamisch” bedrijf zijn door klanten op kwaliteitsvolle wijze bij te staan en te ondersteunen in hun specifieke noden.
We zijn ervan overtuigd dat in deze wereld kwaliteit en dienstverlening niet alleen volstaan om uw klantenloyaliteit te verhogen. De wijze van aanpak is voor vele klanten een niet te onderschatten parameter. Waar het op aankomt is klanten “een goed gevoel” te geven. Een leverancier die een positieve input kan geven in de soms vastgeroeste bedrijfscultuur. Onze bedrijfscultuur wordt dan ook gevoed door de slagzin: Always ready – Proud to Serve


Missie:
 
  • Overtreffen van de verwachtingen van de klant door het aanbieden van een dynamisch dienstenpakket op basis van het mens-managementsysteem.
De klant vraagt nu éénmaal kwaliteit om de investering om te zetten in een win-situatie. Een belangrijke factor hierin is het gevoel van motivatie. “Ik ben positief geëvolueerd” is gevoelsmatig zeer belangrijk. Zonder evolutie kan een hedendaagse onderneming niet overleven. Daarom evolueren wij mee met de klant tot een doelgerichte organisatie en kunnen minder geëvolueerde klanten meegetrokken worden in deze positieve stroom waarbij constante evaluatie en bijsturing de juiste koers bepaalt.
 
  • Een ongekende manier van aanpak waarbij geen ijzer te heet is om te smeden.
ISEC staat garant voor zijn werkwijze. Soms roept deze vragen op en hebben vastgeroeste fossielen het wel eens moeilijk, doch weet een resultaatgerichte onderneming zelfs deze fossielen los te wrikken. De materie waarmee we omgaan straft vandaag of morgen. Dus geen tijd verliezen. De waarheid uit zich in praktische toepasselijkheid
 
  • Een Hands-On gedachte met respect voor het individu.
Binnen onze bedrijfscultuur staat respect voor het individu hoog geschreven. Elke persoon zonder rekening te houden met functies of denkwijze verdient een respectvolle en gepaste dienstverlening. Door de Hands-On gedachte om samen met het individu ervoor te gaan motiveren wij op positieve wijze waarbij het woord “respect” in de groep van de werkwoorden valt. Respect kan men niet afdwingen, dit moet verdiend worden.
 
  • Partnerschap opbouwen op alle niveaus
Vanuit een zakelijk en resultaatgericht perspectief bouwen wij met onze relaties een sfeer op die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen. Relaties beschouwen wij bij ISEC in de ruime zin van het woord: zowel klanten als leveranciers, vakorganisaties en vertegenwoordigers van overheidsinstanties leren ISEC kennen als een vertrouwensvolle relatie met als belangrijkste doel het positief evolueren van het individu in zijn werkomgeving, met de nodige aandacht voor de teamspirit.
  • U wenst meer informatie of u heeft specifieke vragen?

    Aarzel zeker niet om vrijblijvend contact met ons op te nemen, wij helpen u met veel plezier verder.